Thursday 14 September 2017

Forex Azerbaycanda


Sift Media oferece conteúdo original e de marca para mais de meio milhão de profissionais em contabilidade, TI, RH e outros. E treinamento, marketing e pequenas empresas. Produzindo conteúdo de qualidade e envolvendo nossos públicos profissionais em vários pontos de contato, oferecemos oportunidades exclusivas de marketing que oferecem um retorno genuíno sobre o investimento. Nossos valores Acreditamos na criação de conteúdo, permitindo conversas e conversão de oportunidades de negócios, tanto para nossos públicos de negócios como para nossos clientes de publicidade. Concentrando-nos no conteúdo e promovendo o envolvimento da comunidade, pretendemos criar ambientes confiáveis ​​e exclusivos para marcas comerciais e profissionais de negócios para otimizar os relacionamentos. Nosso povo Nosso povo é nosso maior trunfo e temos a sorte de atrair alguns dos melhores talentos digitais do país. Com uma equipe de gerenciamento sênior hands-on, gerentes experientes de campanha e conta, editores vencedores de prêmios e uma equipe de ponta de produção e tecnologia temos uma estrutura e qualidade que nos diferencia de outros editores. Saiba mais e conheça a equipe abaixo. Tom Dunkerley Steven Priscott Diretor Financeiro, Sift Nossa história Fundada por Andrew Gray, David Gilroy e atual CEO Ben Heald, Sift foi para oferecer serviços de informações específicas da indústria que aproveitou a internet através da integração de notícias tradicionais e conteúdo da web. Com o fundo Bens em contabilidade foi decidido que este seria o primeiro mercado para a exploração e assim em 1997 AccountingWEB. co. uk nasceu. A fórmula funcionou e, em 12 meses, a lista de circulação passou de 10 para 4.000, com receitas geradas a partir de anúncios em boletins semanais por e-mail. Sift Media agora atende mais de 700.000 profissionais de negócios registrados a cada mês e oferece mais de 5 milhões de impressões de página em toda a sua carteira de 11 títulos no Reino Unido e EUA. Não só continuamos a desenvolver algumas das comunidades de negócios online mais leais e envolvidas, oferecemos soluções de ponta para anunciantes. Para uma história mais detalhada, visite nosso site corporativo. Se você gostaria de se juntar a uma das editoras mais excitantes do Reino Unido e você acredita que tem a paixão e as habilidades para se tornar uma parte valiosa da equipe, por que não confira nossas vagas atuais. Fikirleri, Kosgeb, Para Kazanma Bayilik Veren Firmalar 20 bin TL Altnda Bayilik Veren Firmalar 20 bin TL Bayilik Veränten 2015 Hlnda gncellenmitir. 20 bin TL Ver em lista de verificação Bayilik veren firma ACADEMIA DE EDUCAÇÃO PARA CRIANÇAS: Amerika8217da yaygn olarak kullanlan programa eitim, KIDS EDUCATION ACADEMY ile yollarn birletirdi. Ocuklarmzn geliimleri gz nnde bulundurularak oklu zeka kuram ve etkin renme yntemi ile avellana programlar eliinde klasik kre anlayna son veren KIDS EDUCAÇÃO ACADEMY8217de ocuklarn yetenekleri n plana karldndan becerileri artmaktadr. ACADEMIA DE EDUCAÇÃO PARA CRIANÇAS 8216i dier krelerden ayran em nemli etkenler EARLY ENGLISH (Erken ngilizce) ve MATEMÁTICA ANTERIOR (Erken Matematik) eitimleri. As informações seguintes não estão ainda disponíveis em Português. Para sua comodidade, disponibilizamos uma tradução automática: Bayilik hakknda daha deyal billy almak iin bu siteyi inceleyebilirsiniz. Kidseducationacademy 2. Marca registrada Hamsi Finger: Hamsi Finger Classificação da imagem: Descrição da foto: Fechamento da parede de tijolo da parede de tijolo da parede da parede de tijolo da parede da parede de tijolo da parede da parede da parede da parede de tijolo. Hamsi Finger alveri merkezleri ve ehrin dinamik nãoktalarnda standlar ve kiokslar oluturularak mterilere sunulmaktadr. Hamsi Finger Bayilik letiim Telefone: 0545 930 10 20 E-posta: infohamsifinger Web: hamsifinger 3. Bayilik veren firma Bebeto: Bebeto Elence Adas Bayilik Bedeli alnmadan stand kurulum ve rn maliyetine yksek kar marj oranyla kazandran bir sistemdir. Srekli Franchise demesi ve reklam katlm Pagamento almayan Bebeto, Bebeto Elence Adas Bayilik alacak hedef blge olarak Trkiyenin tm AVMlerini gsteriyor. Bebeto bayilik artlarnda aranan iyeri zelliklerinde AVM ii orta kiosklar isteniyor. Bayilik adaylarnda aranan zelliklerde Tketici odakl yeniliklere ak, kazan-kazan felsefesini benimseyen adaylar tercih ediyor. Bebeto Bayilik letiim Tel: 0212 875 86 90 Fax: 0212 875 86 89 E-Mail: kervangidakervangida. tr 4. Empresa de apoio Mc. Bolhas. Mc. Bubbles Dnya8217da yaygn olan Bolha Tea8217yi yurtii ve yurtdda eitim alm profissão ekibi ile Trkiye8217de tantmak isteyen Mc. Bubbles, AVM8217ler de kurulacak está aqui kiosklarda 5 bin ile 7.500 euro aralndaki yatrm bedeli ile giriimcilere i imkan sunuyor. Mc. Bubbles rnleri nedir diyenler, aylar, Bobalar, Jellyler, Tozlar ve uruplar. Mc. Bubbles Bayilik letiim Tel Fax: 0232 463 03 36 E-posta: infomcbubbles. tr Bayilik veren firmalar devam edecektir. Liste gncellenmektedir. Selamn aleykm sua kesin gecesi hayrl olsun em. Istanbul fatih te ikamet ediyorum yllardr kendim arsa tarla arazi ba bahe alm satm ve oto takas ii yapyorum. 31 yandaym, ok kr uana dek kimseye maddi konuda muhta kalmadm, krler olsun kazandm ok ok yer aldm, satmyorum aldm yerleri, umutum diyebilirim, uzun vadeli yatrm yapyorum. ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Yapar yannda olurum. Arsa tarla vs bana zaman zaman evremden vs geliyor kendimde aratrp buluyorum arkada nakit konusunda bana yardmc olacak arsa vs satlnca ana parasn ​​alacak geri kalanda bllecek in daha detayl ekilde grmek isteyen arkada olursa fatih 0536 447 25 92 fatihkurhan.1453hotmail allaha emanet olun , Vesselam .. Adanal olan ve ilek caddede uzunlamasna 10 m enlemesine 4 metros yeterli bu i iin yada tam tersi ok iyi bir i var btn malzemeri var bende dkan ve gider senden i yapicak tm malzeme benden ok karl bir i ama sermayemi baka ite kaybettim8230ayda abartmiyorum 10-20 kazanabilir iz ve adanada olmayan bir i ciddi i dnen Ortak bir arkada gvenilir iyi niyetli olursa para kazanabilir iz823005416212901 HAYVANCILIKTAN KUCUKBAS BUYUKBAS ANLIYORUM BILGIM TECRUBEM VAR Sermaye Maddi Yardım ARIYORUM yi gnler. Samsunarambada muhasebeciyim..Kendime zel bir ile ilgilenmek istiyorum fakat pouco iki Sektr hari aklma pek bir ey gelmiyor. Uzun bir sredir fizibilite almam oldu..Akl Akldan stndr diyerek buraya yazma ger Eksinimi duydum.50.000 e yakn sermayem var bu konuda yardmc olabilecek veya i teklifi sunabilecek kiiler varsa ecelsizvarishotmail adresinden bana yazabilirler. ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Durmakta, ben kendi, iimi, kurdum, alacak, olan, arkadamda, kendi, iini, kurmas, in sata, ckaryorum. ciddi, alclar, arasn, 0554 345 52 98 alcsna hayrl olsun ahmet k dedi ki: merhaba ANKARA da yeni amay dndmz bilgisayar tamir ve sat ofisi iin iten anlayan gvenilir eleman ihtiyacmz vardr. Ilgilenenlerin 544 3670692 nolu telefon veya nikbin33gmail mail adresinden ulamalar Adnan arslan dedi ki: Merhaba ben asya cim real cim ve ipekcim den adnan 4o bin liraya ortak aryorum. sektrmz hazr rulo cim .0553 100 5373 Bedir karagz dedi ki: Selam arkadaslar kendime ait Cig Kofte Dkkanm var, olduka byk ve guzel. ben zel irkete alyorum, dkkanma uan ilave olarak tavuk doner ve e dner koycam .1,5 Yil oldu dukkani acali, bana Dukkan da d Urup iletecek ortak aryorum, suan zaten Dukkan isler durumda. ciro gnlk 1000 tl 1500 tl olarak dnlyor. torklik cin 300000 tl istiyorum, ilgileneler .0532 494 04 63.nolu tel Den arabia bilirsiniz. iyi gnler ediz zkan dedi ki: francês crepes waffle Bayilik Francês crepes waffle bayilik hakknda. Francês crepes wafflee tatli cesitidir zel drm tarzindadir. Nutella ve taze meyvalarine karisimiyla yapilan bir yiyecektir. Fransa markasidir. Bayiliklerimizde tum urun malzemeleri kurulum bizé a azeite acilis organizasyonu kurda kesimine kadaranahtar teslim firmamiz yapmaktadir isteyen buyuk dukkan tarzinda isteyene avm lerde stant tarzinda kurulum mevcuttur. Francês, crepes, waffle, bayilik, bayilik, artlar, Tm, decarasyon, bize, aittir. Sizin yapmaniz gereken tum belgelerimizle Vergi levhasini cikartin mekani yeri gosterin biz gelelim tum ekip ve ekipmanimizla teslim edelim. Mekanda calisacak elemanlariniza 3 gun egitim verilip yetistirilecektir. Uanda Trkiyede buyuk patlama yapan hizli para kazanmanin em iyi é seeneidir. Bayiliklermiz istambul sakarya izmit illerinde faliyettedir. DETAILI BILGI: 05533717929 ediz zkan musteri temsilcimiz Nome completo: Burman Cidade / Cidade / Cidade / local de residência: Cidade / local da residência: Cidade / local da residência: Cidade / local da residência: Yaklak 15 yllk turizm alanym, Yurta dnda bulundum ok kez8230 Hem amal hem tatil8230 .. Uluslar aras iki firma arsnda, gvenilir kii olarak i yaptm8230 Belgelerim, szlemelerim henz daha mevcuttur .. Dahas ayn zamanda 6 yllk bir iletme sahibiyim. Ama truzm sektrnde yapm oldugum Eu, Artk eskisigibi deil. Ve buna dayanarak. Yaam olduum Antalya ilinin manavgat ilasinde, Bir eu kurmak istiyorum, Bir bayilik, istiyorum. Tek ve ilk bir i sahibi olmak Hayalim8230 nk bir restaurador, veia dnerci, bunlar gn getikce oalyor, ve olduu deerini yitirmekte. Buna dayanarak. ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,. OKTAY KALENDER dei ki: bir telefonla para kazanmak istermisiniz evrenizde trafik kazas i kazas geirmi lm yada yaralanmadan doan sakatlk yaayan kiileri bize bildirin aralarda trafik sigortalarna i kazalarnda altg irkete aacamz tazminatlarla hem akraba ve arkadalarnza maddi yardm etmi olursunuz dava bana sakatlanmalarda 500 tl lmlerde 1000 Tl para kazanm olursunuz. NÃO DAVA SONULANA KADAR KESNLKLE EM UFAK BR CRET BLE TALEP DLMEMEKTEDR DAVA KAZANILDIGI ZAMAN MAHKEME MASRAFLARI DAHL KAZANILAN TAZMNATIN 20 SN TALEP ETMEKTEYZ tamanho denecek miktar kendi paymzdan decektir. TEL 05469089715 Telefon Numaram 0532 332 74 93 Código da loja: 05076654040 HZMET KART Pedido de Propostas 31 de Outubro de 2013 TARHNE KADAR GEERL KAMPANYA. BAYLK 3 PAKET: HALNDEDR. KLASK PAKET 10.000 TL GM PAKET: 15.000 TL ALTIN ​​PAKET: 50.000 TL Yaplacak olan ilem. Kk Esnaf Kalkndrma Sistemini Bulunduunuz l Genelinde Yrteceksiniz. Bu Kapsamda Kk ve Orta lekli Esnaflar Sisteme Kayt Yapacaksnz Kaytlarda Yelk yelik Bedeli 299 TL alnacak Bu Bedelin 200 TL si Tamanho Kalmaktadr. Esnaf Kaytlar Bitikten Sonata Hizmet Kart Satlar Yaplacaktr Kartn Fiyat 60 TL dir 50 TL si Tamanho Yani l Temsilcisine Kalacaktr. Sizde Temsilcisi Olduunuz lin le Nfusuna Gre 2.000 TL la 5.000 TL Arasnda le Temsilcilikleri Vereceksiniz le Temsilcilerinden Alacanz Temsilcilik cretleri l Temsilcisine Yani Tamanho Kalmaktadr. Le Temsilcisinin Kazan Payn Siz Belirleyeceksiniz. Bu Sistemde l Temsilcilerinin Kazanc ok Byk. KK VE ORTA LEKL ESNAFLARIMIZA VERDMZ HZMETLAR: ESNAFLARIN MTERLERN SABTLEME, YEN MTERLER KAZANDIRMAK, ESNAFLARIN YAPTII KAMPANYALARI VE NDRMLERN TOPLU SMS LE ANINDA BLDRM YAPMAK, ESNAFLARIN CRETSZ GAZATE, TV. RADYO, BLLBOARD VE STEMZDE REKLAMLARINI YAYINLAMAK, ESNAFA 10.000 TL DEERNDE FERD KAZA SGORTASI HEDYEMZDR, ESNAFLARA SABT TELEFONLARDA 400 DAKKA CRETSZ GRTRME SALAMAK, ESNAFLARA CRETSZ LOGO ALIMASI YAPMAK, ESNAFLARIN SA KOLUYUZ. Yetkili: VEL BIYIK (GENEL MDR) Endereço: MERKEZ DENZL Tel. 05301435783 EBUBEKR DELBAI dedi ki: 1 - STANBUL - ZMR - ANKARA dndaki il merkezlerinde maksimum 3 bayilik hakk verilecektir. Ayrca uluslar aras da olablr. Trkiye dnda. 2- STANBUL - ZMR - ANKARA illerinde seu semte 3 DIEZ FAZLA adet bayilik hakk verilecektir. Lelerinde ise seu ileye sadece 1 bayilik hakk verilecektir. 3- Bayi adaylar lisans sahibi olduktan sonra dzenli eitimlere katlp beslenme danmanl yani welness kou olacaklardr. bu sfatlar dier lkeler de geerli dir. 4- Bayi adaylarnn kendi llerinde veya ilelerinde merkezlerin ilek caddesinde mínimo 31 daire veya dkkan veya ofis olacak ekilde ofis kiralamalar ve vod analiz merkezi formatnda i demelerini yaptrmalar gerekmektedir. 5-Bayi adaylarnn iinde uzmán olarak yetimeleri gerektiinden eitim iin kendi illerinde bizzat kendi deislerinde eitim vermek zere bir eitimci grevlendirilecektir. 6-Ofis ii analiz cihaz ve demirba eya masraflar bayi tarafndan karlanacaktr. Bunlarn bedeli máximo 3000 TL039Y gememektedir. 7-Bayi vergi levhas ve ama ruhsat alarak ofensis kasandracak ve de gayriresmi olarak almasna izin verilmeyecektir. Bunlarn maliyeti 1200 TL civarndadr. 8- Bayi lisans creti olarak 150 tlt tlt tlt tt tt tt tt tt tt tt tt tt tknnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn. 9- O seu nome é ankara kzlay analiz merkezimizdeki alma sistemiyle ayn ekilde alacak ve orlu merkezimizin tavsiyeleri ile iin geniletme imkan bulabilecektir. 10-Bayilik mracaatnda bulunan firma, kimlik fotokopisi. Iyeri fotoraflar lisans criti bedeli olan 150 lirann dekontu ile birlikte mracaatlar kabul olacaktr. ZENGN GRUP TRKYE - ANKARA KIZILAY OFS RT TELEFONO 0 507 917 59 20 SLAM AYTA: ANADOLU YAKASINDAK EKMEKY, SARIGAZ, SAMANDIRA, KARTALDA K PROJELERMZDEK DARELER N AKRABANIZDAN, EVRENZDEN, ALICI GETRN DARE SZLEMEMZ YAPALIM SZE DARE BAINA 1000 TL PARA KAZANDIRALIM. TEL: 0533 475 99 88 TEL: 0537 387 38 87 TEL: 0216 641 01 51 Baha Saban Gulfidan dedi ki: DUBAI039DE SIRKET KURMAK ISTEYEN, KORFEZ ULKELERINDE KENDI URUNLERINI TANITIP SATISINI GELISTIRMEK ISTEYEN KISI VE KURULUSLARA YARDIMCI OLABILIRIM. YERLESIK BIR FIRMA KURMAK ICINA BAE VATANDASLARININ SUPONSORLUGU SOZKONUSUDUR. HERZAMAN GUVENILIR BIR YEREL BULMAK KOLAY DEGILDIR. KUCUK CAPTA É KURMAK ISTEYENLER ICINA NORMAL SEVIYEDE VATANDAS TANIDIKLARIM VAR. EGER SIZIN PROJELERINIZ YADA YAPMAK ISTEDIGINIZ BUYUK YATIRIMLAR ICINA ISE DEVLETIN UST SEVIYELERINDEN BIRCOK ISINIZI KOLAYCA COZEBILECEK UST DUZEY TANIDIKLARIM MEVCUTTUR. 1992 YILINDAN BUYANA 16 SENE RÚSSIA 5 SENE039DE DUBAI É TECRUBEM VAR. KUCUK ILANLAR BUYUK é IMKANLARI GETIREBILIR FIRSATLARI NEREDE OLURAS KULLANMAKDA VE DEGERLENDIRMEKDE FAYDA VAR. UNUTULMAMASI GEREK BIR DIGERKONU ISE BIRLESIK ARAP EMIRLIKLERI LIVRE DE IMPOSTO ULKESIDIR VE SADECE BU ULKEYE TICARET VEYA É YAPMANIZ DISINDA BASKA ULKELEREDE DUSUK VERGILI IHRACAT YAPMANIZI SAGLAR. ILGILENENLER BENIM ILE IRTIBATA GECEBILIR. TEL: 971 55 186 65 10 gulf-b e-mail sabangulf-b veya bahagulfidangmail hakan glek dedi ki: adm hakan benim yeterince sermayem cok yok ama beni ve ailemi ileriye kadar atacak bayilik aryorum TENEKE TAVUK dedi ki: quotTENEKE TAVUKquot markas altnda Trkiye039de ilk Defa ticari, olarak, halkmzn, hizmetine, sunulan, tenekede, tavuk yemei, Marmaris039teki ilk ubesiyle hizmet vermeye balamtr. Pek yaknda alt yaps hazr hale gelecek olan quotfranchisequot sistemi hizmet an kuracak olan firmamz, ylardr TV039de gezi programlarnca reklam yaplm olan bu rn olduka dk bir yatrm maliyeti ve kolay operasyonlaryla sizlerin iletiminize sunacaktr. Yorum ve taleplerinizi deerlendirebilmemiz iin bize teneketavukhotmail adresinden ulanz. Sayglar, TENEKE TAVUK Ekibi (facebookTenekeTavuk) sektrde 1 numara liderim diyenler ben kazanmay seviyorum diyenler arkadalarma nericem onlarda eiticem reticem bir organzasyon kurucam byk meblalarda paral kazancam diyenler. Yurt ii yurt d tamanho sesleniyorum bana kulak verin irket ortaklar aryoruz czi cretlerle bu ii kurabilir ve milyoner Ola bilirsiniz. Evet sen. Ben bu milyanlar kazancam diyen kii. Kendin haknda sv gnder i bilgileri tamanho gnderilecek. Handanmetnhotmail diyarbakrda amay dnyorum bayilik artlarnz aklarmsnz yada tlf da grelim.05326657844 DOLUNAY TEZER dedi ki: Ankara039da mee odununda pien hakiki el amas tandr lava reter i yerimi baka bir i projemden dolay devredyorum8230hazr mteri balantlarm var8230talebi tkenmeyen ve karllk oran ok ok ok ok ok ok ok uygun bir Sermaye ile sahip olabilirsiniz8230tm verilerin gereklik pagar Bire bir yerin de gsterilip Ispat edillecektir8230i yerim faaldir hemen para kazanmaya balayabilirsiniz..frsat yakalayan sen ol hemen irtibata ge8230 Dolunay TEZER82300 532 204 58 158230dolunaytezerhotmail iranda yashiyorum ve turkiyeden bayilik almakistiyorum Okullarda il mili eitim onayl filme Gsterimi iin dnen arkadalar bana ulaabilir belgl tatepe dedi ki: lkretim rencileri iin zel yapm 3D Filmlerimizden bir ya tanesi (bayi tercihidir), HDMI Projekt, 3D Perde, HDMI DVD, 3D Gzlkler, Ses Sistemi ve Kurumsal Kimlik Unsurlar olarak logo, kartvizit , Web sitesi, pessoal Kyafeti , Yaka kartlar, katalog, sinema Giri Biletleri, Sinema tantm afileri bayiimize sunulmaktadr. Filmlerin hepsi l milli eitim mdrl onayldr. Yatrm Maliyeti: 5.000 TL - 30.000 TL arasnda deimekte olup (Bayilik alnacak ile gre deimektedir. 50.000 lkretim rencisi olan birilin Sinema 3D Gsterimi bayilii 5.000-7.000 TL aralndadr) Ortalama Kar Marj 90 dolaylarndadr. Rnek olarak 4 Seans ve her seansta 100 rincinin izledii bir 3D Sinema hizmetinde bilet cretinin 3 TL olarak kaboul edilmesi halinde 1200 TL Gelir sz konusudur. Sz konusu gelirlerin 50 sinin okullarla ba olarak verilmesi halinde ise 3D Sinema ortalama gnlk gelir em 600 TL okuldasinamahotmail Sayglar. Belgl Tatepe sinan ko dedi ki: antalyada reklam ve kesim atlyemi devretmek veya ortak almak istiyorum. Yalnzlktan, lazer makinamla ilgili yeni fikirlere ihtiyacm vardr. Devralmak, ortak, olmak veya, lazerle, neler, yaplaca, konusunda, fikirleri, olanlar, bana, yazarlarsa, sevinirim8230, ayrca, fason, fikirleri, olanlardanda, correio, bekliyorum, teekkrler. Skoc07hotmail FARUK GRSOY dedi ki: OTELLER DE VE AIRLIKLI DESCANSO. AILIK YAPTIM 13 SENE GIDA SEKTRNDEYM YEME ME - CAFE - REST. LARA YAPILAN YATIRIM KAZANDIRIR. DESCANSAR. OTELERNZE EN AZ MALYETL VE GSTERL HOMENS KURULUMU N BLGERM. U AN 5 YILDIZLI OTELDE AILIK YAPMAKTAYIM. DETAILAR N TEL. 0507 363 41 54 gursoyfaruk2gmail emrah otyakmaz dedi ki: burda birok fikir ve yorumlar varam unu slemek istiyorum ciddi bir i projesi ve para kazanma ekli gremedim. Imdi, gerekten, gda, sektrnde, para, kazanmak, isteyen, var, elimde, 1, tain, scak, gda, sat, projesi, var, serment, gerekli. Dda ediyorum, piyasadaki, gida, sentado, ilerinden, ok, farkl, ve karl, bir, itir, proje, halindedir. Marka ismi slogan nasl ileyecei ince ayrntsna kadar yazlmtr sadece hizmetin hayata geirécek bir yatrm orta aranmaktadr. Hseyin Pedido de Propostas: YATIRIM DNP KENDN KURMAK STEYENLERN DKKATNE Pedido de Propostas Solicitação de expressões de interesse Aviso de pré-Qualificação KOSGEB KRED LE DESTEKLENEN. O texto que se segue é o seguinte: mkadele kapsamnda iller ve ileler baznda gelecei parlak olan vcut analiz ve kilo kontrol merkezi bayilikleri verilecektir. Lgilenenlerin aadaki artlar 1 - STANBUL - ZMR - ANKARA dndaki o merkezlerinde maksimum 2 bayilik hakk verilecektir. 2- STANBUL - ZMR - ANKARA illerinde seu semte 1 adet bayilik hakk verilecektir. Lelerinde ise seu ileye sadece 1 bayilik hakk verilecektir. 3- Bayi adaylar mínimo 2 gnlk eitime katlp beslenme danman sertifikas almalar gerekmektedir. 4- Bayi adaylarnn kendi llerinde veya ilelerinde merkezlerin ilek caddesinde mínimo 31 daire veya dkkan veya ofis olacak ekilde ofis kiralamalar ve vod analiz merkezi formatnda i demelerini yaptrmalar gerekmektedir. 5-Bayi adaylarnn iinde uzmán olarak yetimeleri gerektiinden eitim iin kendi illerinde bizzat kendi deislerinde eitim vermek zere bir eitimci grevlendirilecektir. 6-Ofis ii analiz cihaz ve demirba eya masraflar bayi tarafndan karlanacaktr. Bunlarn bedeli máximo 3000 TL039Y gememektedir. 7-Bayi vergi levhas ve ama ruhsat alarak ofensis kasandracak ve de gayriresmi olarak almasna izin verilmeyecektir. Bunlarn maliyeti 1200 TL civarndadr. 8- Bayi lisans creti olarak 150 tlt tlt tlt tt tt tt tt tt tt tt tt tt tt tt tt tt tt tt tt tt tt tt tt tt tt tt tt tt tt tt tt tt tt tt tt tt tt tt tt tt tt tt tt tt tt tt. 9- Her bayi u an orlu analiz merkezimizdeki alma sistemiyle ayn ekilde alacak ve orlu merkezimizin tavsiyeleri ile iin geniletme imkan bulabilecektir. 10-Bayilik mracaatnda bulunan firma, kimlik fotokopisi. Iyeri fotoraflar lisans criti bedeli olan 150 lirann dekontu ile birlikte mracaatlar kabul olacaktr. ORLU VCUT ANALZ VE KLO KONTROL MERKEZ RT YETKLS. HSEYN OTU RT TELEFON 0 532 732 34 12 bayilikistiyorumvucutanalizmerkezi erdem kâya dedi ki: kira bedeli demeden bursa nilfer carefour marketi iinde araba eklinde grsellii olan ilgi eken bir dondurma standm var. Evlilik nedeniyle Paraya ihtiyacm oldugundan ii devretmek istiyorum. Kira yok ek masraf yok elektirk su Hepsi carefoura ait. Ciddi dnenler olursa telim 05079801966 bedeli 25.000 tldir. Bnyamin Arslan dedi ki: Bebek, ocuk ve Gen Mobilyada Olá gatinho IMDI ​​Trkiyede COKUN ERDEM dedi ki: NCELKLE YK BU STEYE GRP BLE BR KEF YAPMIIM BR NSAN OGULUNA VERECLECEK YATIRIM RUHLARINA SAHP OLDUGUMU DNYORUM MKANSIZ TINTURA BREY YOK YAPAMIYACAGIMIZ H BREYDE YOK BU KADAR MKAN VE FIRSAT Varken ZENGN olmak ZOR DEGL kolay SMN DNYAYA DUYURMAK ZOR BUNUDA Burdan ALMI OLDUGUM FKRLERLE DNYAYA DUYURACAGIM PHESZK ALLAHIN ZNYLE AMA B Yardım OLMADAN BYERE GELMEK L OLABLR AMA ONUDA BAARIRIZ AZM OLDUKTAN sonra BENM GB DNEN VE yapmak STEEYEN ARKADALARIMIN YORUMUNU BEKLIYORUM 0543 950 22 67 ercan alolu Dedi ki: Merhaba .. lkretim ve ana snflarna 3d filme gsterimi yapmak istiyorum. Sistem hakknda bilgisi olan varsa irtibata geerse sevinirim. Zmir ve Manisa039da bu ii yapmak istiyorum. Sorularm olacak 1-Bu ou seja uygun bir projeksiyon maliyeti nedir 2-toplam maliyet nedir 3-MEB seu bavurana olumlu cevap veriyor mu 4-Bu ii eki olarak yapabilirmiyiz Yoksa tamamen kendimizi vermelimiyiz 5-Filmlerin telif Hakk oluyor mu (Toplu gsterim sonuta) 6- 3d nasl filme temin edilir yasemin ZnAl dedi ki: Trkiye039nin bir ok noktasnda Kuracamz Analog ve Dijital Takograf ve Kalibrasyon hizmeti veren yetkili servislerimiz ile kaliteli hizmeti mterilerinizle buluturmaya devam ediyoruz. BAYMZ OLMAK STEYEN DEERL YATIRIMCILAR DAHA DETAYLI BLG N 0 530 307 30 02 TELEFONDAN YASEMN ZNAL LE GREBLRSNZ. Hseyin ahin dedi ki: 0546 949 9009 elektrohat sitemizden geni billy alp bize ulaabilirsiniz. Elektrik hattndan internet sisteminin sat temsilcisi olabilirsiniz8230. Googlekazanclaripdf dedi ki: Arkadar yorumlarda nasl i sahibi olunur, u kadar sermayem var nasl bir i kurmalym gibi sorular var. Imdi eer evinizde bilgisayar ve internet varsa ok gzel para kazanrsnz diyorum fakat ok kolay demiyorum. Sadece google ve Facebook gibi siteleri biraz kullanmay biliyorsanz comprar googlekazanclaripdf sitesinde inceleyebileceiniz bir ok rn var. Tamanho tavsiyem eer gerekten kazanmak istiyorsanz bu siteye girin ve rnlerin makalelerini okuyun rn konular genellikle internet para kazanma kitaplaryla alakal. Zaman ayrmadan kimse tamanho havadan para vermez biraz uramalsnz. Tamanho zellikle Teobook ve GooMass kitaplarn neriyorum. Ok kapsaml hem sermayesiz hemde sermay ayrarak tamanho para kazanma yntemleri anlatlyor. Bundan sonras tamanho kalm aratrn ve hayatnzn ynn deitirin unutmayn bulacanz bilgiler ok nemli. Kyaslamanz tamanho asndan 2012/09/05 tarihli okuduum zel bir niversitenin sertifikal eitim proramndan rnek niversite Sosyal Medya Pazarlama Uzmanl zerine eitim veriyor 90 saat sryor ve bu eitimlerin cretleri 2500 3000 TL civar deerlendirmenizi buna gre yapn googleda arama yapn Gerek olduunu grceksiniz. Adres googlekazanclaripdf imdi hayatnza yn verebilirsiniz. Ben, yum, gelecek, kaygsndan, uzaklayorum, nk, gelecein, iin, kurmaya, baladm, internet, pazarlamacl8230herkese, bol, kazanl, gnler. Www googlekazanclaripdf abdullah arabac dedi ki: gda imalatnda mc bi frmayz unlu mamuller toptanclar gda toptanclar n ekmek frnlar ve pastahaneleri ilgilendiren bi rn imalat yapyorum ilgilenenler arasn ​​ltfen 0537 703 93 68 0272 718 27 28 kke Mor dedi ki: slm ben kke mor stanbul da yayorum Kebap yim 24 yandaym yurt dna kma almak istiyorum ltfen yardm 05418540267 numaram

No comments:

Post a Comment